Aytenselim 11 şahane bir telefon eşim kullanıyor bende biraz baktım çok güzel yani ama dediğiniz gibi fiyatlar çok uçuk. O fiyata yada biraz daha koyarsanız x alabilirsiniz ben kullanıyorum bunu da tavsiye ederim. O parayı iPhone harici bence başka bir telefona vermeyin.