Tosbikella ben mustela kullanıyorum şuan ama ecowell kullandım yeni doğan sürecinde yeni bitti mustelaya geçtim aşırı memnundum birde bu markayı deneyeyim dedim ama ecowellin kokusu (vegan ve içeriği tamamen doğal) losyonunun o nemlendirme oranı falan daha memnundum geri ona döneceğim elimdekiler bitince.