Mom0791 Balnur gözünü korkutmak gibi olmasın canım ama biz cok zor gecırdık o donemı 1 ay uylusuz kaldık
AlpBeyinAnasi Balnur Alp 3 ay 11 günlük, yaklaşık 4-5 gündür atak dönemine girdik. İlk günler aşırı huysuzdu, uyumuyordu saatlerce, sürekli ağlayıp mızmızlanıyordu. Bugün nispeten iyi sanki, bakalım nasıl devam edecek 🤷
Balnur Ferdaoguzgalip bebeğin kaç aylık bizimki 3 ay 15 günlük 2 gündür memeyi verdiğim gibi çığlık çığlığa ağlıyor atakdan şüphelendim
Ferdaoguzgalip Balnur benim oglum daha 3ay 7gunluk ne emzik aliyo ne uyumak istiyo uyumamak icin direniyo resmen🥺
Mom0791 Balnur benım kız biberon kullanıyo o donemde hiç bişey yemek istemıyordu uyumuyordu sureklı aglıyordu
Balnur mombeto evin içini geze geze bağırarak şarkı söyleyerek oyalayıp zorla veriyorum aç olduğunu biliyorum 😖
Zeyna_ Balnur ben meme reddi yaşamıyorum şu an sadece uyumuyor gece milyon kere kalkıyor 1 saat aralıksız uyuduğumu bilmiyorum. Ve ağlamayı öğreniyor. Sen odadan çıkınca sıkılınca birseyler istediginde uyumamak icin direndiginde.
hosgeldinbebegim1 Balnur Tamda içindeyiz 4. ay atağının. Biberonla besleniyor diliyle eliyle ittiriyor biberonu aç olduğu halde. Uykusu var uykuya direniyor. Bir dksı bir dksını tutmuyor. Ağlarken gülüyor gülerken ağlıyor. Çok çabuk sıkılıyor hep ilgi hep ilgi. Allahtan gece uykusunda bir sıkıntımız olmadı daha. İnşallahta olmaz yoksa dayanamam🤦🏻♀️
Balnur hosgeldinbebegim1 evet memeyi 5 saniye tutuyor tam içecekken bırakıp ağlıyor mızmızlanıyor geri alıyor yine yapıyor offf
Balnur hosgeldinbebegim1 evet benimkisinde uykusunda şuanlık değişim yok sadece memeyi emmemek için direniyor vermek için uğraşmaktan yoruldum
leylaylcnkaya Balnur bu 4. Ay atağı 3. Aydan sonraki günler yoksa 4. Aya girer girmez mi oluyor arkadaşlar