Benim Kızım bugün 3 Tane Aşı vuruldu içim gitti.. Hic böyle ağlamamişdi😔. Nelere dikkat etmem gerek? Doktor dedi kolundaki verem aşısı vuruldu orayı hiç ellemicekmişiz, 3 gün banyo yapdirmicam birde ateşi çıkabilir Calpol aldık eczaneden. Başka nelere dikkat etmeliyim? Sizin Bebekleriniz de nasıl geçti bu süreç?