Selam canın anneler Bugün tuvalet eğitimimizinikinci günündeyiz. Dün sabah bezi çıkarttım gece de takmadım. Dün akşama kaç pijama değiştirdim hatırlamıyorum 😂 İkizlerden bir tanesi akşama doğru iki kere çişini tuvalete yaptı fakat diğeri sadece bugün bir kere çişini tuvalete yaptı. Geceye gelince saat 21:00’de uyudular 22:30’da tuvalete kaldırdım bir tanesi hemen yaptı diğeri yapmadı sonra gece ikide tekrar kaldırdım ikisi de yapmadı ikisi de kuruydu sabah 5:30 da tekrar kaldırdım ikisi de yine kuruydu seninkisi de yapmada 8:10 da uyandılar güne başladık İkisi de ıslatmıştı altını. Uyandıktan birkaç saat sonra tekrar altılarını ıslattılar. Öyle uykusuna geçmeden tuvalete götürdüm ikisi de tuvalete yaptılar sanırım iyi gidiyoruz ne dersiniz? Bu arada kakayı tuvalete yapmadılar dün ikisi de altına yaptıklar