kızlar herkes saç dökülmesinden şikayetçi bende öyle..
bi yerde gördüm yazayım dedim belki faydam dokunur.
- 15 adet karanfil 1 bardak içme suyu kaynatın bi kavanoza koyup 5 gün karanlık bir yerde bekletin(hiç açmadan)
- beklettiğimiz karanfil karışımını bi sprey şişesine koyun
- 1 hafta boyunca hergün saçınızı yıkayıp bu karışımı püskürtün. daha sonra istediginiz gibi toplayın kurutun nasıl isterseniz. daha sonraki 2.hafta günde 3 4 kez saçınızı yıkayıp karışımdan püskürtün aynı şekilde toplayin tarayin nasil isterseniz. 3. hafta günde 2 3 kez yıkayın karışımı püskürtün 4. hafta gunde 1 2 kez yıkayıp karışımı püskürtün. böylelikle 1 aya tamamlayın 🙂 isterseniz daha sonra 2. aya da aynı şekilde yapabilirsiniz 🤗 kolay gelsin şimdiden. deneyen herkes memnun bende yeni başlıyorum 🙂
Not: karışımı sürdükten sonra saçınızı yıkamayın.