Tospikkkk Sevgili anneler öğretmenim ve süt parası ile doğum parası yatmadı bana nasıl başvuru yapılıyor nasıl yatıyor bilen var mı teşekkür ederim🙏🏻🥰
03032020 Tospikkkk süt parası biz alamıyoruz devlet memuru olduğumuz için. Doğum parası olarak da ilk çocuk için 300 TL alınıyor ona da başvuru yapmanız lazım 2-3 ay içinde PTT ye yatıyor
H-15 03032020 süt parası da alınıyor ben aldım devlet memuruyum. Bulunduğunuz ilin aile ve sosyal hizmetler müdürlüğüne başvurulduğu taktirde ptt ye veya belirttiğiniz hesap numarasına yatırılıyor.