hmrvkara valla doğru bir yönlendirme olmuş bende başta bi gördüm atak haftası yani o haftayı bekliyorsunuz kaygıya giriyorsunuz zaten bebek Atak geçirmeyecekse de biz düşünce olarak geçirmesini sağlıyoruz sonra bıraktım atak falan hafta takip etmiyorum yaşanacaksa yaşanır zaten ondan sonra da cok rahatladım