Kızlar oğlum 2 Ay 11 günlük biz yaklaşık 1 buçuk aydır geceden sabaha kadar beyaz gürültü dinliyoruz ya aslında bana bile artık o kadar huzur verici geliyor ki şikayetçi değilim yani çok rahat uyuyorum artık bu seste 😀😃 ama biratirmali miyim bilmiyorum kapandığı an uyanıyor çoğu kez . Sizlerin bu süreci nasıl ilerliyor hala dinliyor musunuz yoksa biraktirdiniz mi veya nasıl biraktirdiniz ?