Merhaba anneler 4.5 aylıktan itibaren Sidefer demir damlası kullanıyoruz sağlık otağındakiler parebeni olduğu için sağlık bakanlığı yasaklamış o yuzden eczaneden Sidefer aldım bebeğim şuan 5.5 aylık 4 damla veriyorum her gün ve verdiğim gün yeşil kına yeşili kaka yapıyor normal mi verdiğim sürece böyle mi olacak yoksa geçici bi durum mu?