Gzdhmzstkryl Kızlar benim oğlum 4 ay 12 günlük hemsire bugun bana dediki kapanma var istersen getir 4 ayin sonunda olan asiyi yapalim dedi ya 4 ay sonunda diye o demedi de o sekilde yaziyo ben anlayin diye dedim onu simdiden yaptirsK bisey olurmu yptrn varmi hic
Mlke301020 Gzdhmzstkryl 4 ay 12 günlük olmuş 12 gün geçmiş görünüyor aşı günü . Anlamadım bugün mü aradı . Biz tam 4 aylıkken yaptırmıştık .
Begooo 4 aylık olduğu gün gittim yaptırdım 4.ayda yapılıyor sonuçta başı sonu fark etmez 4 aylık oldu. 4.ayın sonunda giderseniz 5 aylık olmuş oluyor 5.ayda da aşı yok