Mervetahir normalde de diyetisyen desteği ile ilerlemek daha kolay ve sağlıklıyken birde emziriyorsan kendi başına diyetler sütünü azaltabilir.diyetisyen ile ödem atma,süt arttırma,tok kalırken kilo vermek daha kolay oluyor.bu yüzden diyetisyene gitmek avantajlı hale geliyor.