Babasına verin mutlaka. Ve o arada da bir kahve yapıp için. Ağlayacak elbette bebek bu. Bir sabah bebeğim kalktı ve 2 gün boyunca şiddeti şekilde ağladı. Ben annemden eve yeni dönmüşüm, hiç bir şey bilmiyorum çünkü annem ilgilendi hep hastanede ve evde. Dikişlerim acıyor 😬 koştum doktora. Kızım gazzz dolmuş. Bana şekerli ve çikolatalı şeyler yeme sakın dedi. Ben o ara çok tüketmiştim. Her neyse doktora ağlıyor bebeğim çok dedim. Doktor bana kendine gel, bebeğin 2. Ayda daha çok ağlayacak. Farkına vardıkça ağlaması daha çok olacak dedi. Alışmak zorundasın ve güçlü olmak zorundasın. 3. Aydan sonra azalacak bunlar dedi :) biz 2. Ayı bitirdik bile. Çok zor biliyorum ama kendinizi bırakmayın