nartanemm Hanımlar bugün 5 gün gecikti adetim adetin ilk günü test yaptım negatif çıktı ama halen adet olamadım kasiklarim ağrıyor sık sık lavaboya gidiyorum fakat gelen giden yok bu kadar uzun sürmemişti hiç
balkizimbebegim nartanemm bildiğim kadarıyla onu dr ultrasonla bakınca anlayabiliyor ben 8gün geçince test yaptım pozitif çıktı dra gidincede haftasından ufak olduğu için geç döllenme demişti, bebeğiniz ne kadarlık ilk 1sene gecikmeler olabiliyormuş
Yavrular2 nartanemm benim adet m geçince yapmıştım sürekli hep negatif çıkmıştı, 15. Gün sonunda pozitif cıktı, doktora gittiğimde 4 haftalık di doktor geç döllenme olmuş dedi 2 3 hafta geriden geldi hep
Haziran98 nartanemm adetime bir gün kala hastanede kan testi yaptırdım ve çıkmadı üstünden 4 gün geçtikten sonra idrar testiyle silik çizgiyle öğrendim
nartanemm balkizimbebegim bebeğim 18 aylık bugün test yaptım gene negativ ama adette olamadım bakalım bekleyeyim teşekkürler 🎈
nartanemm Yavrular2 öylemi peki bir sorun olunuyormu geç döllenmeden ben bugün test yaptım negatif sonuç aldım gene bi 10 gün daha bekleyeyim bakayım 😕
nartanemm Yavrular2 belirtiler filanda yasiyormuydun peki yoksa 15 günden sonramı başladı kasık ağrıların hada başka belirtilerin