Anneler merhaba 2 ay 14 günlük bebeğim var hipp combiotic mama kullanıyoruz doğduğu günden beri birkez smilac denedik kabız oldu hastanelik olduk 🤦 tekrar hipp e geçtik ama sanki doyurmuyor gibi 80 90 civarı içiyor 1.30 2 saatte bir istiyor 90 dan fazla da içemiyor gaz ve kabız yapmayan tok tutacak mama önerisi olan var mı