uyurgezer Kızlar morale ihtiyacım var. Hamileyim hamileliğim yasaklarla geçti zaten bir ara covid oldum 1 ay yattım derken neredeyse hiç yürüyüş yapamadan 36. Haftaya geldim. Bugün ebe sen sezaryen olursun kesin hiç yürüyüş yapmamışsan nasıl normal olacak dedi çok sinirlerim bozuldu. Hiç yürüyüş yapmadan normal doğum yapan anneler var mı aranızda?
EmineYilmaz uyurgezer ben sezaryen odaklıydım. Hiçbişi yapmadım doğumum 3-4 saat sürdü kolay bir normal doğumum oldu
ecemm-6161 uyurgezer var canım ablam öyle yaptı bi marketlere gidip geldi evde iş yaptı 4 tane normal çocuk doğurdu çatın güzelse açılman varda bebekte kanala güzel girdiyse doğurursun canım 😊
Retorik uyurgezer ben 🤙🏻 Çatı genişliği ve alaturka tuvalet sayesinde olduğunu düşünüyorum. İki doğumda rahat doğurdum Elhamdulillah
Mircet Retorik kendimi bildim bileli klozet var 😂 1.57 boyundayım ama çatım mübarek açıkmış 15 dk da doğdu kızım 😂
defnesmomm uyurgezer ben 36. Haftaya kadar çalıştım ve masa başı bir işti. Çok aktif bir şekilde yürüyüş yaptım diyemem ama çok hareketsiz de değildim. Son haftalarda evde pilates yaptım ve gayet de normal doğum yaptım 😊
Mom088 uyurgezer ben 6. Aydan sonra deli gibi yürüyüş yaptım ev temizledim hiç durmadım sonuç açılma sıfır ve sezeryan bence olacağı varsa oluyor ebe boş konuşmuş
Klcctugce uyurgezer Böyle ebelerde. Neyse. Bende covid döneminde hamileydim. Bildiğin evde tıkılı kaldım. Suyum gelir gelmez 6 cm açılma oldu 2 saat sonra doğurdum
sevimlienerji uyurgezer canım illaki yapılır ama evde de squat ve pilates yapabilirsin ben öyle yaptım
MAmother @uyurgezer valla hiç dinleme, canını sıkma. Benim çatım uygundu, bebek kanala girmişti, sürekli de yürüyüş yaptım. 17 saat suni sancı çektim ve sonuç sezaryen 😂 sen kendini rahat hisset, en sağlıklı şekilde doğsun inşallah ♥️
Anneogulll uyurgezer Okadar yürüyüş yaptinmi yinede açılma falan olmadı son günlerde özellikle iki üç kez çıkardım yok ya tık yok sezeryan oldum en son bakma sen ona
Kubras Bend öyle çok yürümedim ama merdiven in çık alaturka tuvalet bunlarla normal doğurdum. Banada ilişkiye girmezsen normal doğuramazsın demişti üst komşum. Bende normal doğurmam uçguruma mı bağlı demiştim. Ben istemiyordum çünkü korkuyordum
Biscolataerkegim uyurgezer Dogurmadan bir gün öncesine kadar hep yürüdüm günde en az 10.000 adım atıyordum. Doktora gittim çatı muayenesi yapıldı sıfır açıklık. Alttan fitil verdiler saatler sonra bakıldı açıla açıla bir cm açılmış. Suni sancı verildi onuda takmalarinin üstünden 20 dakika geçmedi oğlumun kalp atışları düştü diye sezeryana alındım. Bence açılma olmadı mı olmuyor. Ben o hafta halilara kadar yıkadım kapı pencere ne var ne yok yaptım 😁 Yürüyüşle merdiven çıkmakla hiç alakasi olmayan şeyler bunlar
Uykusuzzannee Doktorum 37. Haftamda bir avuç hurma ye demişti günlük suyu da bol iç demişti hurmayla doğum kolaylaşır dedi
Bayansoylu uyurgezer kafanı yorma canım bende hiç yürüyüş yapmadım gayette güzel normal doğum yaptım.hatta benim hamileliğimin yarısından fazlası uyuyarak geçti o derece yani.sen rahat ol düşünme öyle seyler
Glysrcn uyurgezer hamileliğimin son aylarında evdeydim yürüyüş yapamadım yasaktı sonra doktor yasağı kaldırdı yürü dedi bu kez aşırı kar yağışına denk geldi yürüyemedim. Hurma yiyemedim , pilates e oturamadım , afedersiniz ilişki kolaylaştırır dediler yasaktı diye yapmıyorduk anlayacağınız hiç birini yapamadım ama bi iki saat içinde gerçekleşen normal doğumum oldu ( hem de sezeryan için gün almışken) . Demem o ki kimseye kulak asmayın hayırlısını isteyin 😊 rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰