Merhabalar anneler oglum 21 aylik 10-15 gundur yemekleri ozellikle de kahvalti saatinde ne yaparsam yapayim herseyi yanaginda bekletiyor zaten yiyen bir cocuk degil birde yanakta bekletme olayimiz basladi bu neden olabilir yardimci olur musunuz lutfen