Merhabalar. Benim bebeğim 6 aylık 5. Ay itibariyle ek gıdaya başladım bu ay kilo alımı az olduğu için dr um sma mama önerdi ve başladık . Başlayalı birkaç gün olduki bebeğim emmeyi reddetmeye başladı ek gıda verirken de emzirmeye çalışırken de ağlıyor sadece biberon istiyor . Bu durumu yaşayıp tekrar emmeye başlayabilen varsa ve bana yardımcı olabilirse çok sevinirim