Bir kardeş eve geldiğinde çocuklarda böyle geri dönüşler yaşanabliyor çok normal. Emzik emme biberon isteme emekleme gibi durumlar oluyor. Hiçbir şekilde olumlu ya da olumsuz aşırı tepki vermemelisiniz. Olması gereken davranışı nazikçe söyleyip zorlamamalısınız. Kendliğinden istenilen davranışı gösterdiğünde ödüllendirmelisiniz. Sarılmak öpmek teşekkür gibi ödüller de olablir illa bisküvi çikolata oyuncak değil 😊 kardeşinin bakımında ona görevler vererek abi olduğunu hissettirmelisiniz. Olumlu davranışlarını başkalarına da onun yanında anlatarak pekiştireblirsniz 🙂