dygcm 1i de aynı bence 5i 10u hepsi.. Ya hiç içmeyeceksin ya da iç içebildiğin kadar 🙄🥴 ne yani 4 tane zarar vermiypr ama 8 tane çok zararlı mantıklı mı.. Bu Dr larada akıl sır ermiyor.. Kahve içilir myiim dersin olmaz zararlı der ki benim için kahvem sigara gibi bişey bence içmeden duramam.. Ama sigara içiyorum içeyim mi dersin günde 4 ü geçme🤯🤯