Hasmel Kızlar iyi günler Antalya’da yaşıyoruz ev şuan 26.5 derece bebeğim 6 aylık nasıl giydirmeliyim
Dilos01 Hasmel bizde Adana da yaşıyoruz cok sıcak nem fazlaligi var 😃bugun kısa kollu giydirmeyi denicem isirik oldu yavrum 🥺boynu yüzü falan sıcaktan emerken asiri terliyor
elifiii Hasmel ince delikli bodyler yeterli üşümeyecektir. Eger sıcaklıgı düsürme ihtimaliniz varsa ( klima gibi) 23-24 derece nem almada calıstırabilirsiniz o zaman da kısa kol body ve ince tayt gibi kıyafetler yetecektir. ü
Guligul Hasmel zibin uzeri yarim kollu tshirt giydirin. Henuz tek zibinla gezmesi icin erken onu yazin giydirirsiniz.
DurununAnnesi12 Dilos01 bende adanalıyım sıcaktan kızım ağlıyor terliyor yarım kol giydireceğim artık
Dilos01 DurununAnnesi12 demek ki Adana havasından terliyordu bende giydirecem artık zamanı geldi canım 🥰
Hasmel Dilos01 Guligul elifiii DurununAnnesi12 elifiii emerken kafasından ter akıyor yavrumun ya çok ısınmaya başladı bende öyle giydirmeye başlıyim o zaman artık
sokomel geçen yazın sıcak zamanları evimiz öyleydi bebeğim de 5 6 ay civarıydı sadece zıbınla duruyordu. üşütmedik hiç.