Kızlar selamlar. Kızım 17 aylık koltuktan düştü az önce. Mesafesi çok fazla değildi. Ama parkeye çarptı kafasını. Gözler de kayma veya kusması yok. Biraz ağladı sonra sustu. Ben her ihtimale karşı acile götürücem. Röntgen çekerler değil mi büyük ihtimalle? Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️