Psikolojikdanisman biz şuan 7 aylığız. Düzenli olarak probiyotik (enterogis) demir damlası (venatura Kids FeC) d vitamini (Vantura Kids D) kullanıyorum. 1 yaşından sonra aynı markanın balık yağına başlayacağım. Yine 9. Aydan sonra da şart değil ama bağışıklığı için iyi olur diyerek her gün olmasa da haftada 2 kez olacak şekilde çinko magnezyum ve b12 takviyesi yaparız dedi doktorum büyük ihtimal onlarda aynı markanın olur canım. Şuan da bildiklerimi bu ileriki aylarda daha varsa bilgim yok. 😊