Civcivinannesii 8 aylık oglum 2 ay once bızede doktor atopik dermatit egzama dedı advantas krem ve mustelanın alerjı serisini aldırdı yogurt peynır ayran vs yok dedi sadece yanaklarda vardı benek benek kızarık isilik gıbı aynı baska hıc bıryerınde nokta kadar dahı yokdu eczacı bı tanıdıkdı bu cocuk egzama degıl bu dişten dedi diş donemınde salya artısından dolayı agız ve. Yanak cevresınde döküntü olur dedı neyse 1 ay doktora uydum yogurt peynır vs vermedm sadce doktorun verdıgı sampuan deterjan krem kullandım ama kızarık arada oluyordu baska doktora gıttık polen alerjısı dedı 1 aydır yogurt peynır herseyı verıyorm şükür hıc bısey olmadı gercekten de dısarı çıkınca kızarıyor yuzu polenlerden mıs 1 ay sonra polenler bıter kurtuluruz ıns benımde polen alerjim var ztn netten baktım egzama gıbı degıldı oglumun yuzu aynı isilik gibiydi Her doktor doktor olamıyor onu anladım gecmıs olsn cnm sizede 🙏💕