Benim oğlumda delice çığlık çığlığa ağlıyodu elim ayağımı birbirine katiyodu.şimdi 5 aylık oldu banyosunu yaptırırken ağlamiyo artık hatta gülücükler saçtı bende hep konuşüyorum alibabanın çifliği şarkısını söylüyorum dikkatle dinliyo oyuncağını salliyorum çok şükür geçti.