Kızım 8,5 aylık Pazar gününe kadar geriye çok güzeldi Kızlar ta ki Pazar günü çorbasını içene kadar sabah kahvaltısını yaptı uyudu uyandı çorbasını içirmek istedim ama içmedi o gündemden beri ne kahvaltı nede öğle çorbasını içmiyor deli olucam ağzına alıyor bekletiyor ve geri çıkartıyor asla ama asla yutmuyor daha dişi çıkmadı diş atağı desem daha diş yok meydan da neden olur ne olur yardım 😢