Balkiz20 Kizlar 23 günlük bebeğim anne sütü emdiginde kusuyor bu normal mi sizce mama takviyesi de yapıyoruz onda sknti olmuyor ama kendi sütüm de kusuyor sizin bebislerde böyle mi yoksa bu durumu doktora mi danissam