Umayk Merhabalar bebeğime genel bi test yaptık karaciğer enzimlerinde yükseklik çıktı doktor 1 ay sonra tekrar yapalım ona göre yorum yapabiliriz dedi.Bilgisi olan var mı ? Neyden kaynaklı olabilir.
Umayk muhanne merhabalar teşekkür ederim yok hayır hiç ilaç kullanmadık anne sütüyle besleniyor tedirgin oldum acaba alerjikmi diye düşünmeye başladımda belki bilgisi olan vardır diye yazdım buraya