Hanimlar bebisi bu ayda bizimkisi gibi olan varmi ya.dun dedimki hesaplamaýa gore atak bitti.bende dedimki bi duzen yapalim dikkat edeyim bari.sabah 6 da kalktik.emdik guzelce.sonra oyunlar filan falan yorulduk yani.2 saat sonra uykumuz geldi azcik mizirdandik ama uyuduk.neyse hep oldugu gibi 30 dk da uyandi.dedim bunada bi cozum bulalim dondurmeye calistim biraz dalar gibi oldu ama olmadi.tmm dedim neyse.sonra yine 2 saat oynadik gezdik disari ciktik filan.uykusu geldi uyudu yine.30.dk da uyandi yine dondurmeye calistim bu sefer oldu 1 saatten fazla uyudu.3.cuye aynen yine aksam 19.35 te gece uykusuna basladi.ama 3 4 kere uyandi sanirim.sabah 5 te kalkti bu sefer.yine ne uyumak biliyor ne bisi.isi gucu memede meme.bu ay boyle dengesiz bir aymi ya.yasayan varmi boyle bisi.uykusu geliyor memeye sariyor.uyaniyor meme.anlamadim bisi bundan.