betus_6006 Merhabalar ☺️çamaşır makinem ortada olduğu için bebeğim sürekli kapağını açıp kapatıyordu. Eşim bant yapıştırdı o da fena iz yaptı. Pratik bir yönteminiz var mı acaba nasıl çıkar bu illet 🤔