Merhabalar. Bebeğim 17 aylık. Doğduğundan beri emerek uyuyor. Sallama, ninni açma ya da pışpışlamayı reddediyor anladığı anda ağlamaya çırpınmaya başlıyor emme emme diyor kıyamıyorum da. Emerek uyuduktan sonra ise bir türlü göğsümü bıraktırıp beşiğine koyamıyorum göğsümü çektiğim anda ağlamaya başlıyor. Defalarca yeniden uyutuyorum bırakırken yine ağlıyor. En son çareyi beşiğin içine ben de girip uyuyunca göğsümü çekmekte buldum ama o da her zaman işe yaramıyor neredeyse bütün öğle uykusunu beşiğinde emzirerek geçirmek zorunda kalabiliyorum. Nasıl bıraktırabilirim emerek uyumayı. Sizler nasıl bıraktırdınız acaba? Emzik kullandık bir dönem fakat bıraktık. Uyurken kullanmak işe yarıyordu ama tekrar vermek istemiyorum zaten kabul de etmez büyük ihtimalle.