Merhabalar herkese, kendimi üzgün ve çaresiz hissettiğim için buraya danışmaya geldim. bebeğim 2 ay 23 günlük ilk ay her şey güzeldi 1200gr aldı emmesi kavraması çok iyiydi. Gaz sıkıntısı başladıktan 15 gün kadar sonra arada emerken ağlamalar başladı giderek sıklaştı ve 2 ay sadece 350gr aldı😢 kesinlikle zorlamadan, meme reddine sebebiyet vermeyecek şekilde teklif ederek emzirmeyi denedim hep fakat 2 gündür sadece gece uykuluyken ve sabah ilk uykusundan uyandiktan sonra emdi, gündüz asla emmedi kendini yırtarak ağlıyor. Sağarak kaşıkla veriyorum ama sütüm zaten az, anca 60-70 cc çıkıyor. Kaşıkla içtiği içinde sürekli gaz yutuyor. Bu durumu yaşayan var mı? Idrarinin rengi de koyulaştı az beslendiği için içim parçalanıyor😭😢