Merhabalar annelerim. Benim bebeğim 6 ay 5 günlük. Nerden baksanız günde 5 kere kaka yapıyor. Ben dişe bağlıyorum ama bilemiyorum yine de tabi. Bu durum normal mi? Kaka sayısının azalması gerekmez mi normalde? Doktora gidilmeli mi böyle bişey için, sağlık problemi mi onu da bilmiyorum. Sizlere sormak istedim