Sag gögsümün ucunda emzirdigim yer yani orda bi süredir beyaz çıban gibi bisey cıktı sertleşti sivilce gibi büyüklük olarak 2 gündür cok acıyordu bugün sabah sıktım zorla icinden beyaz iltihap cıktı. Hala acıyo gecmiyo boyle bisey yasayan oldu mu? Emziriyorum bu arada