Merhaba arkadaşlar bnm kızım 8 ay 4 günlük başından beri gazlı bı bebekti hala öyle cildiracam artık 15-20 kere gaz çıkartıyo mama yediğinde uykusundan uyanıyo gaz çıkartmak için böyle olan varmı Allah rızası için napmaliyim migdesinde sorun mu var die düşünüyorum ne yerse yesin 10-15 kere gegiriyo 😔