Annnneeee Anneler 3 yaşında kızım var ve sürekli tekrarlayan göz kızarıklığı çapaklanma ve sulanma var doktora gidince merhem yazıyor kullanıyoruz geçiyor yeniden tekrarlıyor böyle olan anneler ne gibi bi yol izlediniz