Hanımlar merhaba eşim 3 gün önce pozitif çıktı bende temaslıydım. Dün gece bende pozitif çıktım. Eşim verilen ilaçları içmiyor, zararlıymış, kan pıhtılaşması yapıyormuş vs. vs. Şimdi banada ilaç getirecekler içsem mi bilemiyorum. Kuzenim doktor göğüs uzmanı. O oldu eşiyle (eşide doktor) ilaçları içtiler mutlaka iç diyor. Ciddi bir bilgi kirliliği var , sizin ve çevrenizin bu konuda tecrübeleri varsa bilmek isterim.