Merhaba 16 gün önce sütten kestim oğlumu 16 Aya girecek hamileyim . İlk günler çok zorlansam da şimdi gece 1 kere kalkıp normal süt içip yatıyor . Sizler nasıl yaptınız . Uyku eğitimini nasıl verdiniz basen kalkına pış pışlayıp geri yatıyor bezen çok ağlıyor ayağımda sallıyorum . Bir süre sonra biberona alışıp süt için kalkar diye endişeliyim sizce nasıl bir yol izlemeliyim şimdiden teşekkür ederim