SonSerce Happy1003 bebekler içinse bir alet var gözlerine tutuyorlar uzaktan tabanca gibi bişi onunla bilgisayar üzerinden ölçüm yapıyorlar
Urass78- Happy1003 eger 3 aydakini soruyosaniz sizin kucaginizda bebegi ayakta doktora doğru dönük tutuyosunuz doktorda işınla gozlerine bisey tutuyo ve bununla anliyo cok kolay bi islem
Seda06masal Happy1003 1. Ayda yapılıyor göz doktoru yapıyor gözüne bi alet tutuyorlar bi de isigi kapatıp tekrar bi aletle bakıyorlar
Fatmaclk İlk önce göz ölçümü yapıyolar yani doktora girmeden önce, daha sonra doktorda gözlük için sana harf veya sayı gösteriyor ona göre gözlük veriyo
Katarsis Biz 3.ayda gittik yanlış hatırlamıyorsam normal göz doktoru idi öncesinde damlalar damlatti bekledik sonra ışığı kapatıp muayene etti bu kadar
Sumeyra87 Happy1003 saglik ocagindaki doktor karanlik bir odada bir aletle bakiyor.isikli bisey.ona gore soyluyor.bize bi sikinti yok.6.ayda goz doktoruna muayene olun dedi.
En_guzel_yanim Happy1003 3 aylıkken gitmiştik ilk kontrole. Gözüne damla sıkıp göz bebeklerinin büyümesini bekledik. Sonra içeriye aldılar oğlumu muayeneye bizi almıyorlar. Bi sıkıntı olmadığını söyledi doktor