Feyyyzza benim bebeğimde öyleydi meğer inek sütü alerjisi varmış ben süt ürünleri yediğim için bebek sindiremiyomuş sütü o yüzden sürekli gazlanıyodu göğsümde boğuşup göğüs ucumu sürekli çekiştirip ıkınıyodu biz relaktaz damla kullanıyoruz her emzirme öncesi onu veriyorum kendi kendine çıkartıyo gazını artık.emerken sütü yuttukça karnı gurulduyo mu bebeğinizin ona dikkat edin öyleyse sindirim sıkıntısı çekiyo olabilir