Symie emeklemek gelişim belirtisi değildir. Eğer 9. Aya geldiğinde desteksiz oturamıyor ise o zaman bir sorun var mı diye düşünmek gerekir. Hiç emeklemeden yürüyen bir çok bebek var. Bazı bebekler de bilerek emeklemeyi tercih etmezmiş. Benim eşim 9. Aylıkken birden ayağa kalkmış yürümüş ne sıralamış ne emeklermiş. Oğlumda babası gibi acele etti tam emeklemeye başladı 1 hafta içinde 10 aylıkken kalktı yürüdü