Rizeligelin benim kızımda 13ay 16günlük anne, baba, dede, hav hav, cici, mama, hadi, ayakkabı, kaplumbağa, düştü,çiş, kardeş , park, kaykay diyor tabi dili döndüğünce😍Ekran bizde de yok bana da az gibi geliyor ama her bebeğin farklı olur diyorlar. Ben Sürekli konuşuyorum bir şey yaparken anlatıyorum, sürekli kitap okuyoruz çok seviyor diye. Bir de müzik dinliyorız hep bir iletişim oyun halindeyiz. Tanıdığım bir kız çocucuğu da 2 yaşındayken sadece 3 kelime söylüyordu şuan 3 yaşında çok güzel Çok net konuşuyor. O yüzden çok takmamak lazım bence❤️