Alperim 2 gündür belelac Gold kullanıyoruz bebeğim hem ishal oldu hemde kakasinda beyaz şeyler var bu durumu yaşayan varmı acaba
Aybalamm Alperim biz normal bebelac kullanıyoruz, daha önce sma kullanıyoduk bebelac daha iyi geldi ne gaz ne ishal ne kabız bi sorun yaşamadık
Linamommg Lagertha bende bes aydır kulandım cok kaka yapıyo dıye normal bebelag aldım her mamada kaka edıyodu cunku degısım dedım ama telrardoncem golda kakada as kabız olmus sankı zor yaptı