Htcccc Bebeğim korona oldu evde hepimiz hastayız en ağır o geçiriyo 🙄 sesi tamamen gittti ağlayamıo bile çocuğum dr 10 güne düzelir dedi inşallah düzelir . Başka bebeği covid olan var mı bizim gibi Nası geçrdniz
MutluMommy Htcccc geçmiş olsun cnm bilgim yok sen bolca emzir nihayetinde anne sütü en büyük şifa bebeğe
Arencik Htcccc geçmiş olsun biz de geçirdik ama bebeğim 7 aya yakındı ek gida ile destekledim ben. C vitamini fln ama kolay atlattı. Sizin de imkanınız varsa bol bol emzirin
DilaraZeynep Yaa ateşini sürekli kontrol edin. 39 dereceye çıkabiliyor birden birr. Öutlaka acile götürün çok çıkarsa
Alyahiram Hayyy ALLAH ım yaaa Çok üzüldüm rabbim hepinize şifalar versin inşallah hele de minicik yavruma peygamber efendimizin s.a.v eli üzerinde olsun inşallah 🤲🏻😌😌😌
Alagozcanan Htcccc rabbim şafi ismiyle şifalar versin inşallah Çok geçmiş olsun yavrunuza inşallah bian önce atlatır 🤲
feldspar benim kızım da ağır geçirdi hastanede yattı 5 gün. zatürreye çevirdi. eğer nefes alma zorluğu yaşarsa hiç beklemeden hastaneye gidin
Htcccc feldspar çok geçmiş olsun . Şimdilik nefes darlığı yok olmaz inşallah 🙏🏻 Benimde sürekli ateşim çıkıp çıkıp iniyo 8. Günümdeyim hergün olması normal mi acaba
Htcccc DilaraZeynep benim ateşim düştü çıkmadı dün ve bugün . Bebeğimde öksürüyo dolu dolu sesi daha gelmedi . Bide benim sütüm çok azaldı hiç bişey yiyemiyorum bilmiyorum nasıl getirecm geri 🤷🏻♀️