RabiaAlptekin Hayla devam gaz sıkıntısı 😫3 4 ayda geçicek dedi doktor 5 ay 1 günlük hayla gazlı hayla kolikk
minikcancan RabiaAlptekin bizim gaz sıkıntımız 6.5 aylıkken bitmişti valla her bebek farklı. Yuvarlanmaya baslayınca bitiyor gaz derdi
giyus06 Rezene denediniz mi canım sanki ben rezeneyi içtikten sonra fazla gaz problemimiz kalmadı bizimde aşırı gaz problemimiz vardı biraz rhatladi rezeneyi ictigm günden beri
RabiaAlptekin minikcancan inşallah bizimkinin de biter biran önce arada aç kalıyorum ona ragmen yine gazı oluşuyor alıştım gibi artık
yektanin_annesi0 Biz gaz damlası kullanıyoruz çok şükür kurtulduk gazdan kullanmıyorsanız doktorunuza sorup deneyin adı sab simplex düsenli kullanınca etkili oldu
RabiaAlptekin yektanin_annesi0 herseyi denedik esimle bana misin demiyor hicbir şey fayda etmiyor çocuğa