Buglemsayarlioglu Merhaba arkadaslar, 4 ay 9 gunluk kizim var ve 3 gundur cok siddetli aglamari var. Durup durup agliyor. İdrar yolu enfeksiyonundan suphelendim. Dun kultur ornegi verdim. Bebegi boyle olan var mi? Belirtileri neler tam olarak? Cozumu olan var mi? Antibiyotikle mi geciyor sadece?
Aysegulisaa54 Buglemsayarlioglu benim oğlumdada oldu sebepsiz aglamalar vardı anbiyotik kullandık geçti
Sltnbl2018 Buglemsayarlioglu 2 aylıkken geçirdik 12 gün hastanede yattik Antibiyotuk tedavisi aldı çıktıktan sonra geri tekrarladı Antibiyotuk kullanıp sünnet olduk ateş diş yaparken ağlama iştahsızlık vardı ve şiddetli ağlamaları vardı
Nazlipek Buglemsayarlioglu kültürle beraber normal idrar testi de yapılmıştır mutlaka lökosit falan bakılmış olması lazım aldınız mı onun sonucunu o çabuk çıkıyo çünkü ordan da anlaşılır kültür sonucu antibiyotiğe karar verme aşamasında daha değerli
Biyologanne Benimm oğlumada ultrason çektiler ve böbrek genişlemesi olduğunu bı yüzden idrar tahlili yaptırmamızı istediler onun sonucunda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandık geçti bir ay sonra kontrolde yine tahlil istedi doktor gene enf çıktı fakat bunun sonucunu ben başk şehirdeyken öğrendim ve burda kendi doktoruma götürdüm tekrar bakalım dedi ve burdaki tahlil temiz çıktı sonuçlar bazen hatalı çıkabiliyor hangisine güvenicez orası da muamma (oğlumda ne ateş ne huzursuzluk hiç bir belirti yoktu)
Aysegulisaa54 Biyologanne ewtt malesef oluyor testlerde sorun benım oğlumdada böbrek genişlemis var genişleme devam ediyormu sizin böbrek gebişlemesi oldugu için bizim bebeklerin idrar yolu enfeksiyon kapması daha riskli doktor öyle dedi bize
Buglemsayarlioglu Aysegulisaa54 evet benimki de sebepsiz agliyor ama cok fazla. Normal aglamasi olsa bilirim. Yarin sonuclar cikacak bakalim. Tahlil de cok az enfeksiyon cikti. Ama neden agliyor bilemiyorum.
Buglemsayarlioglu Aysegulisaa54 Antibiyotiksiz gecmisyor demekki. Sirkeli suya oturtmak cok iyi geliyormus ama bilemiyorum. Bu sefer de usutebililir. 😩
Biyologanne Aysegulisaa54 önümüzdeki ay yine ultrason çektircez bakalım o zaman öğrenicez büyüme var mı yok mu
Buglemsayarlioglu Nazlipek evet aldim 2_4 diyor lökosit degerine. Cok fazla degil dedi doktor, ondan sonra kultur istedi zaten. Ona gore antibiyotuge karar veririm dedi