Kızlar merhaba, günaydın 🙂
Kızım 8 aylık oldu. E bebekten hediye beşik almıştı eşimin ailesi. Kızıma oda yapamamıştık. Sadece beşiği var benim yanımda yatıyor beşiğinde. Şimdi büyüdü, boyu uzadı. Yakın zamanda ona sığmayacak. Oda yine alamam muhtemelen. Oda derken takım şeklinde. Tek parça büyüyen beşik almak istiyorum. Bizi epey idare eder diye düşünüyorum. İnternette sitelerde uygun fiyata da var pahalı da var. Siz nerelerden nasış fiyatlara aldınız? Özellikle internetten alıp da memnun kaldıgınız oldu mu? Olduysa hangi site, hangi model 😊