Sedaergn benimki içmişti şırıngayla vermiştim ilk zamanlar etkili oldu ilaç sonra etkisini yitirdi. Bizde çocuk gastroentoleji doktoruna gittik mama olarak kusan bebekler için AR Mama varmış kusması kesildi o mamayı alınca , daha sonra anne sütünde kusmaya başladı onun içinde bebelac gold tchikener önerdi emzirdikten sonra mama gibi yapılıp veriliyor. İkisi de çok işe yaradı artık bebeğim sadece fazla alınca kusuyor o kadar ilaç yerine bunları deneyin ilaç bi süre sonra işe yaramıyor. Gastrolojı doktoruda iyi yapmışsınız bıraklmak dedi , prof Dr bu arada.