Skrnbbc bizde de öyle tahlil falan yapmadi karnina bakti bi reflu dedi hemen. Benim kizimda 2 bucuk aylik 1 aydir cok fazla kusuyo. Emdiği sütü çıkarıyor resmen kesik kesik de degil resmen süt. Arada kesik kesik oluyo ama. Bu durum bizi çok üzse de doktorlara normal galiba tahlil bile istemiyo baksana. Mama icince kusmayan cocuk emince kusuyo sadece. Bizede ismi garip bi surup verdi ama o kadar igrenc bi kokusu var ki ben verince zorlaniyodum kizimda icince cok ağladığı icin biraktim. Diger ay da baska bi doktora gitmeyi düşünüyorum