Aybuke_ bizde toz vermişti gavuskon tek başına işe yaramadı . Yanı ben ilk tozu kullandım şurubu vermemiştim. Şuruplar işe yaradı ,ismi motillium ve zantac. Bunlar yediklerinin mideden geri gelmemesi içinmiş içeriğinde öyle yazıyor. Çok şükür bebeğim rahat bir uyku uyudu. Yoksa her kustugunda huzursuz oluyordu, uyumuyodu bende meme verip sakşnleştiriyordun tekrar kusuyordu bende yıpranmıştım. İlk doktorumuz kussun birşey olmaz sen besle demişti her kontrolde. kusma aç karnına oluyırsa bıde çocuk kilo alamıyorsa problem demişti. İnş iyi olur bebeişiniz, şurub Anında kesti kusmayı.